Oomipood

KOGUSELISED SOODUSTUSED

MIDA ROHKEM, SEDA SOODSAM!

PÜSIKLIENDI SOODUSTUSED

TAVAHINNAST VÄHEMALT -5%

PAKK DPD AUTOMAATI TASUTA

ÜLE 50€ TELLIMUSTE PUHUL

Kasutus- ja privaatsustingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Käesolevad kasutus- ja privaatsustingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad Dormikor OÜ (edaspidi Oomipood), registrikood 10284814, aadress Peterburi mnt. 90F, Tallinn internetipoes (www.oomipood.ee) müügil olevate kaupade ostmisel kliendi (edaspidi Klient) poolt.

1.2. Pooled juhinduvad omavahelistes suhetes Tingimustest, Oomipoe hinnakirjast ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.


2. Lepingu jõustumine

2.1. Ostu-müügileping tellitud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saatmist Oomipoe poolt.


3. Kauba ja teenuste hinnad

3.1. Kaupade juures olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Oomipood jätab endale õiguse teha kauba hindades korrektuure teavitades sellest koduleheküljel hindade uuendamisega. 

3.3. Hinna puudumisel või 0 eurose hinnaga kaupade kohta täpne kauba hind andmebaasis puudub ning hinna täpsustamiseks palume ühendust võtta telefoni või e-maili teel. Juhul kui tarbija ostis toote, mis ei olnud tegelikult saadaval, millel oli tehnilise rikke või töötaja eksimuse tõttu vale hind või mida kaupleja tegelikult märgitud hinnaga müüa ei soovinud, siis on kauplejal võimalik tellimus tühistada (TsÜS § 92 lg 3 p 2). Vastav tellimus korrigeeritakse ning kinnitus saadetakse tellijale esimesel võimalusel. 

4. Kaupade eest tasumise ja kättesaamise viisid:

4.1. Võimalikud kauba eest tasumise ja kohaletoimetamiseviisid:

Klient tuleb kaubale soovitud Oomipoe kauplusesse järgi. Kauba ja teenuste eest tasutakse kauba kättesaamisel sularahas, maksekaardiga, ettemaksuna pangaülekandega, ettemaksena krediit- või deebetkaardiga või allkirjastades Liisi järelmaksuleping.

Klient tuleb kaubale järgi Peterburi tee 90F asuvasse Oomipoe pakiautomaati. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette kasutades pangaülekannet, krediit- või deebetkaarti, pangalinki või allkirjastades Liisi järelmaksuleping. Oomipoe pakiautomaati  on võimalik saata tellimusi, mis kvalifitseeruvad mõõtmete ja kaalu poolest.

Kaup saadetakse DPD kulleriga Kliendi poolt valitud aadressile. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette kasutades pangaülekannet, krediit- või deebetkaarti, pangalinki või allkirjastades Liisi järelmaksuleping.

Kaup saadetakse Smartpostiga Kliendi poolt valitud pakiautomaati. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette kasutades pangaülekannet, krediit- või deebetkaarti, pangalinki või allkirjastades Liisi järelmaksuleping. Smartpostiga on võimalik saata tellimusi, mis kvalifitseeruvad mõõtmete ja kaalu poolest.

Kaup saadetakse Kliendi poolt valitud DPD Pickup pakiautomaati. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette kasutades pangaülekannet, krediit- või deebetkaarti, pangalinki või allkirjastades Liisi järelmaksuleping. DPD Pickup pakiautomaati on võimalik saata tellimusi, mis kvalifitseeruvad mõõtmete ja kaalu poolest.


NB! Makstes pangalingiga vajutage kindlasti peale makse sooritamist nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib.


5. Kauba saadavus

5.1. Kauba saadavuse info on ära toodud kaupa kirjeldavas infos. Andmeid koduleheküljel uuendatakse vastavalt võimalusele ning tulenevalt ajalisest viivitusest ning võimalikest ebatäspsustest andmebaasi ja tegeliku Oomipoe laoseisu ja tarnijate laoseisu vahel ei saa Oomipood garanteerida kauba saadavust. Taoliste olukordade ilmnemisel teavitab Oomipood koheselt Klienti ning tellimuse edasine täitmine lepitakse kokku vastavalt Kliendi soovidele ja Oomipoe võimalustele.


6. Kliendi õigus tellimusest taganeda

6.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

6.2. Kliendil (tarbijal e. füüsilisel isikul) on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest kliendile.

6.3. Taganemisõiguse kasutamiseks peab klient esitama vastavasisulise avalduse Oomipoe meiliaadressil info@oomipood.ee ja tagastama tellitud kauba. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf.

6.4. Kui kaup on kahjustunud, kasutatud, siltideta, originaalpakendita või toote seisukord on halvenenud, ei ole võimalik Kliendil tellimusest taganeda, või on Klient kokkuleppel Oomipoega kohustatud toote väärtuse vähenemise hüvitama.

6.5. Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

6.6. Oomipood tagastab tarbijale lepingust taganemisel kauba eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemisest alates Tellija poolt osutatud pangaarvele (kaup peab olema tagastatud või klient peab tõendama, et tagastatav kaup on teele pandud).

6.7. Kauba tagastamisel tuleb kliendil tasuda kauba tagastamisega seonduvad kulud.


7. Oomipoe õigus lepingust taganeda

7.1. Oomipoel on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda, kui Klient ei ole 30 päeva jooksul arvet tasunud, kui Klient ei ole 30 päeva jooksul tellimusel järel käinud või kui Oomipoel on vastava kauba varud ammendunud.

7.2. Tellitud ja makstud tellimused hoiab Oomipood valitud Oomipoe kaupluses kuni 30 päeva, alates Kliendi teavitamisest. Peale seda perioodi saadetakse tellimus hoiustamiseks pealattu. Tellimuse väljastamisel pealaost lisandub tellimusele kaupade käsitlus- ja hoiukulud. Kui Klient soovib pealattu tagasi saadetud tellimuse tühistada, makstakse kliendile raha tagasi avalduse alusel, millest on maha arvatud kaupade käsitlus- ja hoiukulud.


8. Pretensioonide esitamise õigus

8.1. Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (VÕS) ettenähtud korras.

8.2. Pretensioonide esitamise tähtaeg kehtib ainult koos ostuarvega.

8.3. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest, hooldusjuhendi või kasutusjuhendi eiramisest või toote kulumisest.

8.4. Kaubal, millel on märge "defektiga", "remonditud", "kasutatud", "lõpumüük" või "näidis" ei kehti pretensioonide esitamise õigus vigadele, millest on lepingueelselt tarbijat teavitatud.

8.5. Pretensiooni menetlemise eeldatav aeg on 30 päeva. Kiiremaks menetlemiseks soovitame Ezviz, Hikvision, Alcoscan ja Navitel toodetega seotud pretensioonide puhul võtta ühendust otse garantiiremondi teostajaga:

Ezviz ja Hikvision (BK Eesti AS)
Navitel (R&P Grupp OÜ)
Alcoscan (Rovico OÜ)


9. Omandireservatsioon

9.1. Kuni kauba hinna täieliku tasumiseni on kaup Oomipoe omand.


10. Isikuandmete kogumine ja kasutamine

10.1. Dormikor OÜ on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

10.2. Isikuandmed on andmed, mida Oomipood kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks. Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel:

Kontaktandmete (sh teie nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, isikukood) esitamisel meie veebilehel või kaupluses veebilehe kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu ostu või tellimuse sooritamisel meie e-poes (e-pood võib paluda teatud veebilehe aladel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, isikukoodi, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi ja telefoninumbrit) järelmaksutaotluse esitamisel.

10.3. Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente Oomipoe uudistest, sooduspakkumistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis, saab ennast sellest igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Kliendi paremaks teenindamiseks võib Oomipood avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Oomipoele teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade, makseteenuse vahendamine või järelmaksu teenuse pakkumine. Kogutud isikuandmeid on võimalik näha, muuta ja täiendada meie veebilehel „Minu konto“ alas.

10.4. Oomipood rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

10.5. Oomipood võib kasutada Ostja isikuandmeid oma õiguste kaitseks ning edastada oma õiguste kaitseks vajalikus ulatuses Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele.

10.6. Kõik Oomipoe e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal makseteenuse vahendajaga tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

10.7. Ostjal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid ning paluda neid muuta või kõrvaldada oma isikuandmed andmebaasist.

10.8. Dormikor OÜ võib avaldada isikuandmeid volitatud ja vastutavatele töötlejatele, kellel on andmetele ligipääsu vaja Dormikor OÜ-le teenuse osutamiseks. Näiteks edastatakse maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale ESTO AS-le või EveryPay AS-ile.

10.9. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsustingimusi muuta. Meie veebilehte kasutama asudes, eeldame, et olete nende põhimõtetega tutvunud ning nõustute nendega. Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil info@oomipood.ee


11. Tingimuste ja hinnakirja muudatused

11.1. Oomipoel on õigus käesolevaid tingimusi ja hinnakirju muuta ning täiendada.

11.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje www.oomipood.ee ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ja täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest.

11.3. Kui tellimus on esitatud enne tingimuste ja hinnakirja muudatusi, siis kohaldatakse Tellijale tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi ja hinnakirja.


12. Järelvalve asutus ja vaidlused

12.1. Tingimuste alusel sõlmitud lepingute üle on järelvalvepädevus Tarbijakaitseameti juures tegutseval tarbijavaidluste komisjonil. Täiendatavat infot saab tarbijakaitse komisjoni nõuandetelefonilt 1330 või 6 201 707.

12.2. Kliendil on õigus esitada kaebus Tarbijakaebuste komisjonile või Euroopa Liidu internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi ehk ODR-platvormi kaudu aadressil http://ec.europa.eu/odr.


13. Lõppsätted

13.1. Käesolevatele Tingimustele ning ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

13.2. Kui Tingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas Tingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.


Peale ostu-müügilepingu sõlmimist jäävad Tingimused kättesaadavaks aadressil http://www.oomipood.ee